Rozum do lavice, aneb, Jak správně na školu /
První část knihy se zabývá tajuplnými signály řeči těla, vstupem do nové školy a třídního kolektivu. Druhá část je věnována učení. Na několika málo cvičeních a hrách si čtenáři mohou procvičit svoji paměť. Dostanou tipy na to, jak si zorganizovat domácí přípravu, jak postupovat při psaní referátu a...
Hlavní autor: | Tatíčková, Irena |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha
Albatros
2006
|
Vydání: | 1. vydání |
Edice: |
Klub mladých čtenářů (Albatros)
|
Témata: | |
Conspectus: | 37.09 0/9-053.2 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02456nam a2200457 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 89297 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20200622080012.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 060321s2006 xr a c f 000 0 cze | ||
020 | |a 8000017075 |q (vázáno) | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d SVG503 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |h cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
072 | 7 | |a 0/9-053.2 |x Literatura pro děti a mládež (naučná) |2 Konspekt |9 26 | |
080 | |a (0.053.2) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Tatíčková, Irena |7 xx0010313 |4 aut |9 243304 | |
245 | 1 | 0 | |a Rozum do lavice, aneb, Jak správně na školu / |c Irena Tatíčková ; ilustroval Milan Starý |
246 | 3 | 0 | |a Jak správně na školu |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Praha |b Albatros |c 2006 | |
300 | |a 182 stran |b ilustrace |c 16 x 17 cm | ||
336 | |2 rdacontent |a text |b txt | ||
337 | |2 rdamedia |a bez média |b n | ||
338 | |2 rdacarrier |a svazek |b nc | ||
490 | 1 | |a Klub mladých čtenářů | |
520 | |a První část knihy se zabývá tajuplnými signály řeči těla, vstupem do nové školy a třídního kolektivu. Druhá část je věnována učení. Na několika málo cvičeních a hrách si čtenáři mohou procvičit svoji paměť. Dostanou tipy na to, jak si zorganizovat domácí přípravu, jak postupovat při psaní referátu a kde lze pro něj (nebo pro jiné práce) čerpat podklady. Závěr patří kapitole o tom, jak přežít školní vyučování a užitečným informacím a radám souvisejícím s přijímacími zkouškami. Text je obohacen o nejrůznější testy a doprovázen veselými ilustracemi. | ||
520 | |a Příručka pro ty, kteří chtějí lépe vycházet s učiteli i spolužáky a chtějí obstát ve škole s úspěchem a dobrým prospěchem. Pro děti od 9 let. | ||
521 | 8 | |a Pro čtenáře od 9 let | |
650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |9 187395 |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |9 187396 |
650 | 0 | 7 | |a klima školy |7 ph249611 |9 302899 |
650 | 0 | 7 | |a interpersonální vztahy |7 ph114786 |9 176806 |
650 | 0 | 7 | |a interpersonální komunikace |7 ph121153 |9 182661 |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |9 192165 | |
830 | 0 | |a Klub mladých čtenářů (Albatros) | |
910 | |a SVG503 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 89297 | ||
993 | |0 0 |1 426940017845 |2 ddc |4 0 |6 MTR_M_17_000000000000000 |7 0 |9 124535 |a 175.00 |b 0 |c MTR 17845 |d 2007-02-27 |e 16 |f TRNAVKA |g MTR M 17 |h 175.00 |i 11 |l TRNAVKA |n 0 |r 2023-02-23 |s 2011-04-01 |t 7 |w 2019-02-25 |y KN |