Jak to chodí na statku /

Krátký text, otázky a celostránkové ilustrace spolu tvoří podnětný základ pro další práci s knížkou - popisování situací, počítání, vyhledávání předmětů atd.

Hlavní autor: Švarc, Josef, 1952-
Další autoři: Winklerová, Dana
Médium: Kniha
Vydáno: Říčany u Prahy : Junior, 2005
Vydání: 1. vydání
Edice: Proč? (Junior)
Témata:
Conspectus: 821-93
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01761nam a2200445 a 4500
001 90673
003 CZ PrSKC
005 20221109144127.0
007 ta
008 051108s2005 xr a a 000 1 cze
015 |a cnb001630495 
020 |a 8072672029  |q (vázáno) 
040 |a BOA001  |b cze  |d OLA001  |d ABA001  |e rda 
044 |a xr 
072 7 |a 821-93  |x Literatura pro děti a mládež (beletrie)  |2 Konspekt  |9 26 
080 |a 821-93  |2 MRF 
080 |a (0.025.2)  |2 MRF 
100 1 |a Švarc, Josef,  |d 1952-  |7 ola2003193629  |4 ill  |9 248902 
245 1 0 |a Jak to chodí na statku /  |c ilustrace Josef Švarc ; text Dana Winklerová 
246 3 0 |a Na statku 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Říčany u Prahy :  |b Junior,  |c 2005 
300 |a [11] stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 26 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Proč? 
500 |a Kartonové listy 
520 2 |a Krátký text, otázky a celostránkové ilustrace spolu tvoří podnětný základ pro další práci s knížkou - popisování situací, počítání, vyhledávání předmětů atd. 
520 2 |a Leporelo seznamuje nejmenší děti s činnostmi, které jsou typické pro chod statku. 
655 7 |a leporela  |7 fd132727  |9 192039 
655 7 |a publikace pro děti  |7 fd133156  |9 192165 
655 9 |a folding picture-books 
655 9 |a children's literature 
700 1 |a Winklerová, Dana  |7 ola2003193630  |4 aui  |9 248903 
830 0 |a Proč? (Junior) 
910 |a SVG503 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |d 90673 
993 |0 0  |1 426940019176  |2 ddc  |4 0  |6 MTR_M_I  |7 0  |9 125912  |a 88.06  |b 0  |c MTR 19176  |d 2015-12-01  |e 17  |f TRNAVKA  |g MTR M/I  |h 119.00  |i 11  |j 11  |l TRNAVKA  |m 2  |n 0  |r 2023-02-23  |s 2022-07-29  |t 8  |w 2019-02-25  |y KN